گلباف من

«گلباف من»، یک پویش مردمی است که از قدم های کوچک شروع شده ، اما آرزوهای بزرگی برای سرزمین زیبای گلباف دارد؛
ما قصد داریم دست در دست هم، به یاری شهرمان بشتابیم و ایمان داریم که همت های بلندمان، در کنار همکاری و یاریگری و در سایه توکل به خدای مهربان، ان شا الله به سر منزل مقصود خواهد رسید.
گلباف زیبا، سزاوار روزهای بهتری است؛ روزهای بهتری که در سایه قدم ها و تلاشهای تک تک ما می تواند فرا برسد. از این که در این مسیر همراه هم هستیم، خوشحالیم.

کانال تلگرام پویش گلباف من

کانال تلگرام

عضویت در کانال

آب و هوای گلباف

آب و هوای گلباف

حامیان پویش گلباف من

حامیان

📷تصاویر ارسالی می تواند از کسب و کار، کشاورزی، باغداری و رسم و رسومات، آراستن خانه و کوچه و خیابان در آغاز سال نو، دید و بازدیدهای نوروزی، سیزده بدر و هر موضوعی باشد که به نوعی به کار، زندگی، تلاش و امید در شروع سال نو در گلباف مرتبط است.📷

📌نکات مهم:

*هدف از این مسابقه به تصویر کشیدن کار، نشاط و تلاش در فصل نو شدن طبیعت در گلباف است

*عکسها بایستی در یکی از مناطق بخش گلباف گرفته شده باشد؛ یعنی روستاهای شمالی(منطقه جوشان و روستاهای اطراف)، شهر گلباف و یا روستاهای جنوبی(حرمک، نسک و کشیت)

*محدودیتی در عکاسی با موبایل، یا دوربین نیست و شرکت در این مسابقه برای تمام رده های سنی و با هر سطحی از تخصص در عکسبرداری امکان پذیر است.

*ملاک داوری عکسها، صرفا آرای مردمی است و رای دادن برای تمامی کسانی که عضو کانال گلباف من هستند آزاد می باشد.

*هر شرکت کننده مجاز به ارسال حداکثر یک عکس در مسابقه است. در صورت دارا بودن شرایط اولیه عکس برای شرکت در بخش رای گیری در کانال پویش گلباف من منتشر می شود و پس از انتشار در کانال، شرکت کننده می تواند برای جذب مخاطب و آرای مردمی شخصا تلاش کند.

*با حمایت معین اقتصاد مقاومتی گلباف، به 3 عکس برگزیده هر کدام به ترتیب یک سکه تمام، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی جایزه اعطا می شود. همچنین برگزیدگان امکان حضور در کارگاه های آموزشی ویژه ستاد معین اقتصاد مقاومتی گلباف در سال 96 را پیدا خواهند نمود.

* هر عکس باید با ذکر چهار مشخصه زیر به آی دی تلگرامی @golbafeman_admin  یا شماره ۰۹۱۵۱۹۹۲۰۳۶ ارسال شوند: نام و نام خانوادگی عکاس، مکان ثبت عکس، موضوع عکس، شماره تماس

*انتخاب عکسهای برگزیده بر اساس آرای مردمی خواهد بود؛ بدین معنی که هر عکسی که در کانال «گلباف من»،  بیشتر رای جمع کند و در نتیجه شمارنده ➕ بیشتری بگیرد، امتیاز بالاتری خواهد گرفت. لذا شرکت کنندگان بایستی خودشان نسبت به ارسال عکس به مخاطبان احتمالی و بالارفتن آرای خود تلاش کنند. نهایتا عکسهایی که موفق به جذب امتیاز مثبت مردمی بیشتری شدند، برنده خواهند شد.

*از درج نام و تاریخ و یا هر نوشته ای بر روی عکسها خودداری کنید.

*عکسها بایستی در بازه زمانی 20 اسفند 95 تا 13 فروردین 96 گرفته شده باشند و در صورت لزوم، فایل اصلی شان قابل دسترسی و ارسال برای کانال باشد.

*مهلت ارسال عکسها تا 14 فروردین  است. 

*عکسها به مرور در کانال «گلباف من » منتشر می شوند و عکسهایی که زودتر ارسال شوند، زودتر نیز منتشر می گردند و تا ساعت 23 روز 31 فروردین مهلت دارند که آرای مردمی بیشتری برای خود جذب کنند. نتایج مسابقه در 1 اردیبهشت اعلام می شود.

*توجه کنید که رای دادن به عکسها فقط از طریق مراجعه به کانال «گلباف من» امکان پذیر است و می تواند در شمارنده ➕ عکسها لحاظ شود. لذا دوستان و آشنایان خود را دعوت کنید که با عضویت در کانال، در بخش داوری این مسابقه شرکت کنند.

*شرکت در این مسابقه برای عموم گلبافی ها یا کسانی که به نوعی با گلباف مرتبط می شوند، آزاد است. منتهی فقط عکسهایی درکانال منتشر می شوند و در مسابقه شرکت داده می شوند که از نظر هیئت داوران، دارای ایراد فاحش در تصویربرداری و کادر بندی یا کیفیت عکس نیستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۱
پویش گلباف من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی