گلباف من

«گلباف من»، یک پویش مردمی است که از قدم های کوچک شروع شده ، اما آرزوهای بزرگی برای سرزمین زیبای گلباف دارد؛
ما قصد داریم دست در دست هم، به یاری شهرمان بشتابیم و ایمان داریم که همت های بلندمان، در کنار همکاری و یاریگری و در سایه توکل به خدای مهربان، ان شا الله به سر منزل مقصود خواهد رسید.
گلباف زیبا، سزاوار روزهای بهتری است؛ روزهای بهتری که در سایه قدم ها و تلاشهای تک تک ما می تواند فرا برسد. از این که در این مسیر همراه هم هستیم، خوشحالیم.

کانال تلگرام پویش گلباف من

کانال تلگرام

عضویت در کانال

آب و هوای گلباف

آب و هوای گلباف

حامیان پویش گلباف من

حامیان

همانگونه که از نام "مسابقه جمله، ایده و عکس" پیداست، این مسابقه در سه حوزه با محوریت گلباف برگزار می شود.

شرکت در این مسابقه بسیار ساده است و در هر کدام از بخش های آن که دوست داشته باشید می توانید شرکت کنید.

کافی است یک جمله خاص بنویسید که بیانگر دیدگاه ها، احساسات یا آرزوهای شما راجع به گلباف باشد.

همچنین می توانید یک ایده برای توسعه یا رشد گلباف بنویسید. منظور از توسعه، می تواند صرفا توسعه اقتصادی نباشد و ابعاد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، زیست محیطی و ... را نیز در بر بگیرد. همچنین ایده شما می تواند یک ایده کوچک برای بهبود محله تان باشد تا ایده بزرگی برای کل بخش گلباف. کوچک و بزرگش مهم نیست، مهم، ایده ای است برای تلاش و حرکت. همچنین احتیاجی نیست که ایده را به طور کامل و با جزئیات تشریح کنید بلکه کافیست ایده خود را در حد یک پاراگراف توضیح دهید.

و در نهایت آخرین حوزه مسابقه، ارسال یک عکس از ظرفیت ها، مشکلات، فرصت‌های توسعه و جاذبه های گلباف است. ظرفیت و جاذبه های گلباف همه مواردی هستند که می توان از آن ها در راستای توسعه و بهبود گلباف بهره برد. این ظرفیت ها لزوما ظرفیت های مادی و اقتصادی نیستند. بلکه می تواند ناظر به سرمایه های فرهنگی و معنوی شهر هم باشد. حتی می تواند بیانگر خاطرات و احساسات و آرزوهای شما باشد. حتی می تواند یک عکس قدیمی باشد از گذشته های گلباف. هرچه که باشد می توانید به بهانه آن در بخش عکس شرکت کنید. منتهی دقت کنید که اگر قصد دارید با ارسال عکس در مسابقه شرکت کنید، این دستورالعمل را مطالعه فرمایید.

 

مهلت شرکت در مسابقه گلباف من، از تاریخ 29 مرداد لغایت 15 شهریور می باشد.

 

خبر خوب اینکه از طرف حامی مالی این پویش، بانک قرض الحسنه رسالت، جوایز نفیسی نیز به شرح زیر برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است:

·          تعداد پنج عدد نیم سکه بهار آزادی به قید قرعه برای تمامی شرکت کنندگان در این پویش

·          یک سکه بهار آزادی برای برگزیدگان اول هر یک از سه بخش جمله، ایده و عکس

·          دو عدد نیم سکه بهار آزادی برای برگزیدگان دوم و سوم هر یک از سه بخش جمله، ایده و عکس

 

شرکت در این مسابقه برای همه گلبافی ها و یا کسانی که به نوعی با گلباف پیوند دارند، آزاد است. 

اسامی برگزیدگان مسابقه در تاریخ 20 شهریور اعلام می شود. 

اخبار مرتبط را می توانید از طریق سایت و کانال تلگرام پویش گلباف من دنبال کنید.

شما می توانید در هر یک از سه حوزه ای که اشاره شد شرکت کنید و مجاز هستید در هر سه حوزه به صورت همزمان نیز شرکت کنید؛ فقط توجه داشته باشید که برای شرکت در هر یک از حوزه ها لازم است فرم شرکت در آن حوزه را جداگانه تکمیل نمایید.

قبل از شرکت در مسابقه حتما تمامی مطالب سایت یا کانال تلگرام را مطالعه فرمایید همچنین توضیحاتی که در فرم های مسابقه آورده شده است را نیز مطالعه کنید تا در ارسال و ثبت اطلاعات با مشکل مواجه نشوید.

شرکت در مسابقه جمله ای زیبا در مورد گلباف

شرکت در مسابقه ایده ای برای گلباف

شرکت در مسابقه عکسی زیبا از ظرفیت ها و جاذبه های گلباف

 

نظرات  (۱۴)

۰۱ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۴۳ محمد امیرمجاهدی
باسلام ادب واحترام
توی شهرمان گلباف استخربرای شناوجودنداردمردم درتابستان برای تفریح وآب تنی به قناتهای روبازمی روندوتنی به آب میزنند.گاهی مواقع خانمهاهمدوست دارن تنی به آب بزنندامامتاسفانه عدم امکانات نمی توانند؟؟؟؟؟؟حال پیشنهادبنده این است حداقل حداقل حداقل باکمترین امکانات می شودحوضی.استخری.فضایی .مکانی برسرراه همان قناتهاساخت ومردم راازاین نعمت محرومنکنند.ساختن یک استخرکوچک یابزرگ این حق مردم است.سرپوشیده اش لطف مسئولین است.باساخت استخر.آّب خدادی. قنات دسترنج خودمردم.هدرفت آب صفر.؟؟پس بیاییدهمت کنیدیک استخربسازیدوبافروش بلیط هزینه ساخت راازمردم بگیرید.تادیگران چنین نکرده اندخودمان دست بکارشویم.مگرآبگرم راچنین نکردند؟؟؟؟مگرجلگه فندقاع راچنین نکردند؟؟؟مگرروی دگ چنین نکردند.دک همان جلگه حاصل خیزمسیرجاده کرمان به گلباف بعدازدوراهی حرمک به گلباف.واقعاچراخودمانتوانیم چنین کنیم؟؟؟چه کسی بایدبدادمردم برسد.همه موقع رای گرفتن همه کارهمه قول .همه وعده وعید.امادرعمل چکارکرده اند؟؟؟؟
پاسخ:
با سلام. 
ممنون از ایده های متعددی که مطرح فرموده اید. شما می توانید ایده هایتان را از طریق لینک زیر ثبت کنید و در مسابقه شرکت نمایید:
http://golbafeman.blog.ir/page/golbaf-festival
۰۱ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۴۹ محمد امیرمجاهدی
باسلام ادب واحترام
سالهای دور.سالهای بسیاردورونزدیک زیریوغ شهدادیهابودیم.دفترازدواج.دفترچه آماده بخدمت.ثبت احوال.ثبت اسنادخلاصه هرکارکه می خواستیم انحام دهیم بایدبه شهدادمیرفتیم.مدتهاازاین نگاری دوربودیم اماتازگیهاشنیده ام مرکزبهداشت جوشان نیزداردبه زیریوغ شهدادمیروداین یعنی همان خفت وخواری.همان ذلالت لطف کنیدبدادشهربرسید؟؟؟؟ چراکسی به این فکرنمی افتداین شهرحالادیگه بایدشهرستان شود.باشهرستان شدنش شایدبخشی ازمشکلات خودبخودحل خواهدشد.
۰۱ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۵۷ محمد امیرمجاهدی
باسلام 
دوست عزیزببخشیدگاهی مواقع هنگام تایپ ایده هایم عصابی میشم هم جملات ناقص میشوندهم غلط املائی دارن .باورکنیدازفرط ناراحتی کنترل ازدستم خارج میشودشمابه بزرگواری خودتان عفونمایید.
باسلام 
پیشنهاد خوبیه ...وقتی ک گلباف قابلیت طبیعی برای ایجاد استخر یا حوض برای شنا و تفریح رو داره .اینکار هم باعث ایجاد یک مکان تبریحی جدید و هم یک مکان برای استعدادیابی کسانی که در رشته شنا فعالیت دارند.
پاسخ:
با  تشکر از نظرات شما؛ شما می توانید ایده های خود را در مسابقه ما ثبت فرمایید. 
سلام 
لطفا به مسئولین گلباف بگویید با نظر های جوانان احترام بگذارند و انهارو حمایت کنن طرح حوضچه های پرورش ماهی ایده بسیار خوبی است و ایجاد شغل و دارمدزایی برا گلباف هست
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از اینکه پویش گلباف من را دنبال می کنید. شما می توانید ایده های خود را در فرم مربوط به آن وارد کنید، در مسابقه شرکت کنید و از جوایز نفیس آن بهره مند شوید. ذکر این نکته که پویش گلباف من یک پویش مردمی است که با هدف جلب مشارکت مردم برای برطرف کردن مشکلات گلباف و تلاش در راستای آبادانی آن ایجاد شده است ضروری می نماید.
این پویش زمانی به نتیجه می رسد که مردم عزیز گلباف و همه کسانی که دغدغه پیشرفت گلباف را دارند به صحنه آیند. لازم به ذکر است که این پویش از طرف هیچ سازمانی مامور به انجام این کار نشده است و یک حرکت مردمی است که خوشبختانه در آغاز راه چند سازمان به جمع حامیان پویش پیوسته اند. 
 برای ارسال عکس لینک باز نمیشود
پاسخ:
سلام دوست عزیز 
کدام لینک باز نمی شود؟ اگر منظورتان لینک فرم شرکت در محور عکس است، بررسی شد و لینک فعال است.
سلام
خسته نباشید از راه اندازی این سایت واقعا جالب است اما احتیاج به تبلیغ دارد چون درصد کمی از مردم گلباف از ان خبر دارند حداقل از طریق رسانه تلوزیون ورادیو کرمان از ان تبلیغ شود.
پاسخ:
سلام 
از اینکه پویش مردمی گلباف من را پیگیری می کنید بسیار سپاسگزاریم همچنین از پیشنهاد و بازخوردی که در مورد سایت و میزان آگاهی مردم عزیز گلباف مطرح نمودید تشکر می کنیم.
راه های زیادی برای معرفی پویش وجود دارد که یکی از بهترین راه ها، مردم هستند. عزیزانی که با پویش آشنا شده اند می توانند نقش موثری در معرفی آن به دیگران ایفا کنند تا از این طریق مشارکت حداکثری جلب شود و در پی آن نتایج ارزنده ای به دنبال این حرکت مردمی ان شاءالله ایجاد شود.
بسلام
خسته نباشید
این پیشنهاد در مورد گلباف من.واقعا جالب میباشد خواهش میکنک عکس های ارسال شده را از طریق رسانه ها بازتاب کنیدتا گلباف به همه شناسانده شود..
تا شاید دلسوز پیدا کند////
پاسخ:
سلام 
از لطف شما سپاسگزاریم، لطفا برای ارسال عکس فرم های مربوطه را تکمیل کنید و عکس های مورد نظر را از طریق ایمیل با تلگرام برای «پویش گلباف من» ارسال نمایید.
با تشکر
۲۳ شهریور ۹۵ ، ۰۸:۱۰ بهروز شیخ زاده

باسلام وعرض ادب خدمت تمامی گلبافیها و دست اندرکاران پویش گلباف من

باگدشت 35 سال از زلزله سال 60 متاسفانه هنوز بخشی ازآوارها در خیابانهای شهر خودنمایی میکنند.واین موضوع وجهه خوبی برای شهر ندارد.

 برای زیباسازی ومبلمان شهری برداشت آوارهای زلزله و حصارکشی اراضی بر خیابان اصلی ونقاشی روی دیوارهای ایجاد شده می تواند چهره شهر را دگرگون کند وباعث جلب توجه مسافران وگردشگران شود.

باتشکر شیخ زاده  

۲۹ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۰۳ مجمد امیرمجاهدی
باسلام وادب واحترام
ازمدیرسایت خواشمندم اگرامکان داردتمامی نظرات رابرای دیدعلاقمندان به نمایش بزارین تاهمه بدانندچه دیدگاههای ارسال شده است.مثلا بنده بیش ازده مورد نظرارسال کرده ام اما دوسه تای آن مشاهده می شود.
پاسخ:
عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما دوست و همراه عزیز
نظرات برای همگان نمایش داده می شوند و ما نظرات را به حالت عدم نمایش در نیاورده ایم مگر نظراتی که به صورت خصوصی ارسال می شوند. این نظرات برای دیگران نمایش داده نمی شوند. لذا این احتمال وجود دارد که حضرتعالی نظرات را به صورت خصوصی ارسال کرده باشید.
بعلاوه نظراتی که برای یک مطلب نوشته می شوند، در انتهای همان مطلب نمایش داده می شوند.
موفق و موید باشید.
سلام
خسته نباشید
چراجواب مسابقه رو ندادین
۰۳ مهر ۹۵ ، ۱۳:۴۴ محمد امیرمجاهدی
باسلام ادب واحترام
بنده نظرات زیادی ارسال کردم احتمالااشتباهی خصوصی ارسال شده اندویاطوری ارسال کرده ام شماجزوه مسابقه نزاشته باشین.ولی درحقیقت هم پیامهایم عمومی بوده وهم قصدشرکت درمسابقه وهم گفته ام تادیگران بفکرراه اندازی کاری باشند
پاسخ:
سلام آقای امیرمجاهدی عزیز
فرآیند شرکت در مسابقه به صورت کامل توضیح داده شده بود. بیان شده بود که برای شرکت در مسابقه باید فرم های مربوطه را تکمیل نمایید و نظراتی که در انتهای مطالب سایت نوشته شده اند در مسابقه شرکت داده نمی شوند همچنین در پاسخ نظرات شما دوست عزیز، بیان شده بود که ایده های خود را در قالب فرم های طراحی شده برای «پویش گلباف من» ارسال کنید.

موفق و سربلند باشید.
با سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان، این کار که کارگاه خانگی برای خانمها موضوع دوخت سررسید فکر می کنم که این کار به درد مرد های شهرمون بیشتر می خورد تا خانمها مرد اگه بیکار باشد بیشتر به فساد می رود چرا این کار برای آقایان تحت عنوان کارگاه بنا نمی کنید تا جوانهای ما بعداز ازدواج آواره شهر کرماهن و اطراف با کرایه های بالا  خانه شوند.  باتشکر
۲۲ آبان ۹۵ ، ۲۰:۱۳ عباس احمدی ابراهیمی
باسلام واحترام                                                                                                                     یک پیشنهاد دررابطه باعزاداریهای ایام محرم چراماگلبافیها به جای داشتن چند هیئت نصفه ونیمه همگی در یکجا جمع شویم ویک عزاداری برای رضای خدا انجام دهیم نه برای رضای خلق و چشمهم چشمی         

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی