گلباف من

«گلباف من»، یک پویش مردمی است که از قدم های کوچک شروع شده ، اما آرزوهای بزرگی برای سرزمین زیبای گلباف دارد؛
ما قصد داریم دست در دست هم، به یاری شهرمان بشتابیم و ایمان داریم که همت های بلندمان، در کنار همکاری و یاریگری و در سایه توکل به خدای مهربان، ان شا الله به سر منزل مقصود خواهد رسید.
گلباف زیبا، سزاوار روزهای بهتری است؛ روزهای بهتری که در سایه قدم ها و تلاشهای تک تک ما می تواند فرا برسد. از این که در این مسیر همراه هم هستیم، خوشحالیم.

کانال تلگرام پویش گلباف من

کانال تلگرام

عضویت در کانال

آب و هوای گلباف

آب و هوای گلباف

حامیان پویش گلباف من

حامیان

همانگونه که در بخش درباره پویش بیان شد شد، «گلباف من» یک پویش مردمی است که قصد دارد همه کسانی که دغدغه توسعه و پیشرفت گلباف را دارند، گرد هم آورد و با جلب مشارکت آنان به یاری خداوند گام هایی در راستای توسعه و آبادانی این شهر بردارد. تاکنون برخی نهادها و سازمان­ ها به همراهی این حرکت نوآورانه و تغییرآفرین، پیوسته اند که فهرست آنها در این صفحه قابل رویت است. «پویش گلباف من» ضمن قدردانی صمیمانه از این سازمان ها، دست همراهی تمامی افراد و سازمان‌هایی که با اهداف این پویش، همراستا باشند را به گرمی می­ فشارد. برای درانداختن طرحی نو، به «پویش گلباف من» بپیوندید!

انجمن حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه وکارآفرینی اجتماعی

انجمن حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه و کارآفرینی اجتماعی، یک تشکل مردم‌نهاد است که در شبکه سازمان‌های غیردولتی وزارت کشور، به ثبت رسمی رسیده است. این انجمن، ماموریت خود را اشاعه‌ی نهادی فرهنگ کار گروهی، توانمندساز، کارآفرینانه و منصفانه بر محور قرض‌الحسنه قرار داده است.

انجمن حامیان فرهنگ قرض‌الحسنه و کارآفرینی اجتماعی، یک سازمان اجتماعی شناخته شده و معتبر است که در راستای تحقق اهداف اجتماعی خود به جمع حامیان «پویش گلباف من» پیوسته است.

پژوهشکده سیاستگذاری علم، فناوری و صنعت دانشگاه صنعتی شریف

پژوهشکده سیاستگذاری علم، فناوری و صنعت دانشگاه شریف، یک نهاد پژوهشی معتبر و شناخته شده است که تحت حمایت و نظارت دانشگاه صنعتی شریف که یکی از بهترین دانشگاههای کشور است، فعالیت‌های پژوهشی متنوعی انجام می‌دهد.

پژوهشکده سیاستگذاری دانشگاه شریف، فعالیت‌های توسعه منطقه‌ای و محلی که در کشور اجرا شده اند یا در حال اجرا می باشند را با جدیت مطالعه و بررسی می‌کند و قصد دارد با ارائه الگوهای بومی و متناسب با فرهنگ اسلامی - ایرانی در راستای توسعه و آبادانی ایران اقدامات موثری انجام دهد.

بانک قرض‌الحسنه رسالت

بانک قرض‌الحسنه رسالت، اولین بانک قرض‌الحسنه خصوصی کشور و یک سازمان غیرانتفاعی است؛ این بانک اجتماعی که متفاوت از پارادایم های رایج نظام بانکی، فعالیت می‌کند، بزرگترین کسب و کار اجتماعی کشور نیز محسوب می‌شود. (بیشتر بدانید)

کمک به توسعه و آبادنی کشور یک هدف اجتماعی ارزشمند است، در همین راستا بانک قرض‌الحسنه رسالت برای کمک به توسعه و آبادانی گلباف، یکی از حامیان اصلی «پویش گلباف من» است.