گلباف من

«گلباف من»، یک پویش مردمی است که از قدم های کوچک شروع شده ، اما آرزوهای بزرگی برای سرزمین زیبای گلباف دارد؛
ما قصد داریم دست در دست هم، به یاری شهرمان بشتابیم و ایمان داریم که همت های بلندمان، در کنار همکاری و یاریگری و در سایه توکل به خدای مهربان، ان شا الله به سر منزل مقصود خواهد رسید.
گلباف زیبا، سزاوار روزهای بهتری است؛ روزهای بهتری که در سایه قدم ها و تلاشهای تک تک ما می تواند فرا برسد. از این که در این مسیر همراه هم هستیم، خوشحالیم.

کانال تلگرام پویش گلباف من

کانال تلگرام

عضویت در کانال

آب و هوای گلباف

آب و هوای گلباف

حامیان پویش گلباف من

حامیان

نحوه ارسال عکس برای شرکت در مسابقه

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۰۷ ب.ظ

دوستانی که قصد دارند برای شرکت در مسابقه، از ظرفیت ها و جاذبه های گلباف عکس ارسال کنند باید از طریق تلگرام یا ایمیل این کار را انجام دهند. برای ارسال عکس از طریق تلگرام یا ایمیل، لازم است در ابتدا فرم ثبت نام را در این لینک تکمیل کنید.  فرم را تا انتها تکمیل کنید و دکمه submit را فشار دهید. مشاهده پیغام "پاسخ شما با موفقیت ثبت شد" به معنای ثبت اطلاعات شماست. عکس مورد نظر را با فاصله حداکثر 1 ساعت از تکمیل فرم، از طریق تلگرام یا ایمیل برای «پویش گلباف من» ارسال کنید.

برای ارسال فرم از طریق تلگرام به کانال تلگرام پویش گلباف من مراجعه کنید و عکس، نام و نام خانوادگی، زمان و مکان عکسبرداری، توضیحاتی در مورد عکس و تاریخ تکمیل فرم را برای مدیر این کانال ارسال نمایید.

برای ارسال عکس از طریق ایمیل، یک ایمیل با عنوان "مسابقه پویش گلباف من" حاوی عکس، نام و نام خانوادگی، زمان و مکان عکسبرداری، توضیحاتی در مورد عکس و تاریخ تکمیل فرم را برای golbafeman@gmail.com ارسال نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۸
پویش گلباف من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی