گلباف من

«گلباف من»، یک پویش مردمی است که از قدم های کوچک شروع شده ، اما آرزوهای بزرگی برای سرزمین زیبای گلباف دارد؛
ما قصد داریم دست در دست هم، به یاری شهرمان بشتابیم و ایمان داریم که همت های بلندمان، در کنار همکاری و یاریگری و در سایه توکل به خدای مهربان، ان شا الله به سر منزل مقصود خواهد رسید.
گلباف زیبا، سزاوار روزهای بهتری است؛ روزهای بهتری که در سایه قدم ها و تلاشهای تک تک ما می تواند فرا برسد. از این که در این مسیر همراه هم هستیم، خوشحالیم.

کانال تلگرام پویش گلباف من

کانال تلگرام

عضویت در کانال

آب و هوای گلباف

آب و هوای گلباف

حامیان پویش گلباف من

حامیان

چند نکته در مورد ارسال عکس برای پویش گلباف من

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۰۹ ب.ظ

ضمن تشکر از تمام عزیزانی که با ارسال عکس در پویش گلباف من  مشارکت داشته اند، لازم است به نکات زیر توجه شود:

 

1. عکس های ارسالی بایستی نمایانگر ظرفیت های توسعه یا جاذبه های منحصر بفرد گلباف باشند.

2. اگر چه زیبایی عکس ها مهم است اما مهمتر از آن، محتوا و پیام  عکس است که باید به ظرفیت ها و جاذبه های منحصر بفرد گلباف اشاره داشته باشد. 

3. به همراه عکس های ارسالی، تاریخ و مکان ثبت عکس به همراه توضیحی مختصر  راجع به آن عکس ارسال شود.

4 . سقف تعداد عکس های ارسالی توسط هر نفر، 5 عدد می باشد.

5. از درج نام، نوشته، لوگو و تاریخ بر روی عکس های ارسالی خودداری فرمایید.

6. ارسال عکس برای "پویش گلباف من" به منزله موافقت با استفاده از آن در فعالیت های ترویجی "پویش گلباف من" می باشد(البته حقوق مادی و معنوی آن برای صاحب عکس محفوظ خواهد بود).

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۱
پویش گلباف من

نظرات  (۱)

۱۶ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۰۴ محمدفاضل زینی پور
سلام
پیشنهاد جالبی است.من عاشق شهرمم برای ساختنش هرکار از دست براید انجام میدهم....
پاسخ:
سلام
ممنون از اینکه «پویش گلباف من» را دنبال می کنید. این پویش، یک حرکت مردمی است که هدف آن، جلب مشارکت مردم در راستای توسعه و آبادانی شهر زیبای گلباف است و طبیعی است که هر اندازه، مردم عزیز گلباف و افراد دغدغه مند مشارکت بیشتری داشته باشند، هدف این پویش، بهتر محقق می شوند. 
پویش را دنبال کنید و با «پویش گلباف من» در ارتباط باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی