گلباف من

«گلباف من»، یک پویش مردمی است که از قدم های کوچک شروع شده ، اما آرزوهای بزرگی برای سرزمین زیبای گلباف دارد؛
ما قصد داریم دست در دست هم، به یاری شهرمان بشتابیم و ایمان داریم که همت های بلندمان، در کنار همکاری و یاریگری و در سایه توکل به خدای مهربان، ان شا الله به سر منزل مقصود خواهد رسید.
گلباف زیبا، سزاوار روزهای بهتری است؛ روزهای بهتری که در سایه قدم ها و تلاشهای تک تک ما می تواند فرا برسد. از این که در این مسیر همراه هم هستیم، خوشحالیم.

کانال تلگرام پویش گلباف من

کانال تلگرام

عضویت در کانال

آب و هوای گلباف

آب و هوای گلباف

حامیان پویش گلباف من

حامیان

تغییر فرم های شرکت در مسابقه

يكشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۱۳ ق.ظ

بنا به درخواست شما عزیزان و به منظور ساده سازی شرکت در مسابقه، فرم های شرکت در مسابقه جمله، ایده و عکس در مورد شهر گلباف تغییر کردند. برای هر یک از سه حوزه ی جمله، ایده و عکس، فرم جداگانه ای طراحی شده است که شرکت در مسابقه را تسهیل می کند. شما می توانید در هر کدام از حوزه ها که علاقه دارید شرکت کنید بعلاوه شرکت در دو یا سه حوزه به صورت همزمان بلامانع است. برای شرکت در هر یک از حوزه ها لازم است که فرم مربوط به آن حوزه را تکمیل کنید. عزیزانی که قبلا در مسابقه شرکت کرده بودند چنانچه در تکمیل و ارسال فرم ها مشکل داشته اند می توانند اقدام به تکمیل و ارسال فرم های جدید کنند. در مورد عزیرانی که فرم های قدیمی را بدون اشکال تکمیل و ارسال کرده بودند نیازی به تکمیل و ارسال فرم های جدید نمی باشد.

خواهشمندیم قبل از شرکت در مسابقه، تمامی مطالب سایت و توضیحاتی را که در هر یک از فرم ها در مورد سوالات آورده شده است، به دقت مطالعه فرمایید.

هر گونه سوال یا اشکال را از طریق ارسال ایمیل به نشانی golbafeman@gmail.com یا ارتباط با مدیر کانال تلگرام با «پویش گلباف من» در میان بگذارید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۷
پویش گلباف من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی