گلباف من

«گلباف من»، یک پویش مردمی است که از قدم های کوچک شروع شده ، اما آرزوهای بزرگی برای سرزمین زیبای گلباف دارد؛
ما قصد داریم دست در دست هم، به یاری شهرمان بشتابیم و ایمان داریم که همت های بلندمان، در کنار همکاری و یاریگری و در سایه توکل به خدای مهربان، ان شا الله به سر منزل مقصود خواهد رسید.
گلباف زیبا، سزاوار روزهای بهتری است؛ روزهای بهتری که در سایه قدم ها و تلاشهای تک تک ما می تواند فرا برسد. از این که در این مسیر همراه هم هستیم، خوشحالیم.

کانال تلگرام پویش گلباف من

کانال تلگرام

عضویت در کانال

آب و هوای گلباف

آب و هوای گلباف

حامیان پویش گلباف من

حامیان

داوری مسابقه ادامه دارد....

جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۵ ق.ظ

داوری و بررسی ها جهت انتخاب آثار برتر ادامه دارد...

شنبه 3 مهر، اعلام نتایج مسابقه

ضمن تشکر از همه عزیزانی که در اولین مسابقه پویش «گلباف من» مشارکت داشتند، به اطلاع می رساند که با توجه به حجم بالای پیام های دریافت شده و لزوم بررسی و داوری با دقت آثار ارسالی، و نیز اعتبارسنجی هویت صاحبان و مالکیت معنوی برخی آثار، هیئت داوران تصمیم گرفت که زمان بیشتری جهت کسب اطمینان از کیفیت و شمولیت داوری به این امر اختصاص دهد و ان شاء الله شنبه سوم مهرماه، برگزیدگان هر سه محور عکس، ایده و جمله معرفی خواهند شد.

از صبوری و همراهی شما سپاسگزاریم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۲
پویش گلباف من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی