گلباف من

«گلباف من»، یک پویش مردمی است که از قدم های کوچک شروع شده ، اما آرزوهای بزرگی برای سرزمین زیبای گلباف دارد؛
ما قصد داریم دست در دست هم، به یاری شهرمان بشتابیم و ایمان داریم که همت های بلندمان، در کنار همکاری و یاریگری و در سایه توکل به خدای مهربان، ان شا الله به سر منزل مقصود خواهد رسید.
گلباف زیبا، سزاوار روزهای بهتری است؛ روزهای بهتری که در سایه قدم ها و تلاشهای تک تک ما می تواند فرا برسد. از این که در این مسیر همراه هم هستیم، خوشحالیم.

کانال تلگرام پویش گلباف من

کانال تلگرام

عضویت در کانال

آب و هوای گلباف

آب و هوای گلباف

حامیان پویش گلباف من

حامیان

بیانیه هیئت داوری در اعلام نتایج مسابقه "پویش گلباف من"

ضمن تشکر از همه شرکت کنندگان در مسابقه "پویش گلباف من"، به اطلاع همشهریان عزیز می رسانیم که هیئت داوران پس از برگزاری جلسات متعدد و مباحثه، به کار داوری در این مرحله پایان داده است. پیش از اعلام نتایج نهایی، داوران محترم تصمیم گرفتند چند نکته را با شما در میان بگذارند:
1. در بخش عکس، هر چند جنبه های فنی هنر عکاسی دارای اهمیت و امتیاز بوده است؛ اما هیات داوری اولویت اصلی خود را به جنبه های مفهومی عکس و پیامی که به بیننده در رابطه با گلباف و ظرفیت‌های آن منتقل می کند، اختصاص داده است.
2.در بخش جمله، از شاخص هایی همچون "پیام نهفته در متن"، " زیبایی های ادبی" و "توجه به ظرفیت های گلباف" برای انتخاب جملات برتر استفاده شده است.
3.هیئت داوری، در بخش عکس، از میان 300 عکس ارسالی، 3 عکس را به عنوان عکس های برگزیده مسابقه انتخاب نموده و همچنین نفرات چهارم و پنجم را مستحق تقدیر اعلام می کند.
ایشان همچنین در بخش جمله، از میان 70 جمله ارسالی، 3 جمله را به عنوان جملات برگزیده انتخاب نموده و همچنین جملات چهارم و پنجم را مستحق تقدیر اعلام می کند.
4. در بخش ایده، تعدادی از آثار ارسالی در مرحله اول انتخاب شدند. اما با توجه به تشخیص هیئت داوران برای ارائه حضوری صاحبان ایده و شرح و دفاع شفاهی آن، تصمیم گرفته شد که به جهت انتخاب منصفانه تر و دقیق تر، این رخداد در فرصتی مناسب و در "خانه توسعه گلباف" انجام گیرد.
6.اهدای جوایز برگزیدگان هر سه بخش، طی مراسم ویژه ای در «خانه توسعه گلباف» انجام خواهد شد و در همان مراسم نیز اسامی پنج نفر از شرکت کنندگان در مسابقه به قید قرعه و در حضور همراهان پویش، مشخص خواهد شد.
7. زمان و مکان رویداد انتخاب ایده های نهایی و نیز اهدای جوایز مسابقه که در بند 5 و 6 به آن اشاره شده است، از طریق کانال رسمی «پویش گلباف من» به اطلاع شما خواهد رسید.
8. ضمن تشکر از مشارکت و همراهی همشهریان عزیز در مسابقه ، یادآور می شود که «پویش مردمی گلباف من»، در ادامه حیات خود، و با مشارکت شما، برنامه های متنوعی تدارک دیده است که به مرور به اطلاع خواهد رسید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۳
پویش گلباف من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی