گلباف من

«گلباف من»، یک پویش مردمی است که از قدم های کوچک شروع شده ، اما آرزوهای بزرگی برای سرزمین زیبای گلباف دارد؛
ما قصد داریم دست در دست هم، به یاری شهرمان بشتابیم و ایمان داریم که همت های بلندمان، در کنار همکاری و یاریگری و در سایه توکل به خدای مهربان، ان شا الله به سر منزل مقصود خواهد رسید.
گلباف زیبا، سزاوار روزهای بهتری است؛ روزهای بهتری که در سایه قدم ها و تلاشهای تک تک ما می تواند فرا برسد. از این که در این مسیر همراه هم هستیم، خوشحالیم.

کانال تلگرام پویش گلباف من

کانال تلگرام

عضویت در کانال

آب و هوای گلباف

آب و هوای گلباف

حامیان پویش گلباف من

حامیان

برگزیدگان بخش عکس

يكشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۴۰ ب.ظ

اولین عکس برگزیده مسابقه "پویش گلباف من" 

عکاس: آقای محمدرضا مهدی زاده

توضیح هیئت داوری در خصوص انتخاب این عکس:
این عکس که در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهدا گرفته شده است، نماینده ای از ظرفیت اجتماعی عظیم مردمان گلباف است.
در کانون عکس، سرو 900 ساله قرار دارد که در ادبیات، نماد پایداری و آزادگی و همچنین در فرهنگ عامه، نمادی برای شهر گلباف است و با پرچم زیبایی که بالای خود دارد جلوه جالبی را به عکس داده است. ارتباط بین سرو و شهدا که نماد پایداری یک ملت و سرزمین هستند و احترام و وحدت مردم حول این مفاهیم مقدس، مورد توجه هیئت داوران قرار گرفته است.
شاید این عکس به لحاظ تکنیکی نمره بالایی را نداشته باشد، اما مجموعه ای از مفاهیم ارزشمند را در ارتباط با گلباف به بیننده منتقل می کنند که ظرفیت های قابل تکیه ای برای مردمان آن بوده و خواهند بود.





دومین عکس برگزیده مسابقه "پویش گلباف من" 

عکاس: آقای محمد باقر خواجویی

توضیح هیئت داوری در خصوص انتخاب این عکس :
در این عکس، تلاش و همت کشاورزان، دامداری و همچنین ظرفیت های طبیعی گلباف مورد توجه قرار گرفته است که حسی از یک حیات شاداب اقتصادی را به بیننده منتقل می نماید. همچنین به لحاظ فنی کادر طوری بسته شده است که عظمت منظره را به خوبی نمایان می کند و این تصور را القا می کند که این سرسبزی تا بی نهایت ادامه دارد.







سومین عکس برگزیده مسابقه "پویش گلباف من"

عکاس: خانم فهیمه میر تاج الدینی

توضیح هیئت داوری در خصوص انتخاب این عکس :
انار یکی از محصولات باغی استراتژیک و خاص گلباف است که می تواند به عنوان یکی از محورهای توسعه اقتصادی منطقه مورد توجه قرار بگیرد. عکس برگزیده مسابقه، ضمن توجه به این مضمون، با به تصویر کشیدن تولد باغ انار در فصل بهار، پیام رویش، زندگی و امید را در دل خود تداعی می کند.




همچنین از خانم هلیا رفسنجانی، و آقایان امید ابراهیمی پور، مهدی جعفری، و علیرضا میراسماعیلی به جهت عکس های زیبایی که برای «پویش گلباف من»  ارسال نموده اند، تقدیر به عمل خواهد آمد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۴
پویش گلباف من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی