گلباف من

«گلباف من»، یک پویش مردمی است که از قدم های کوچک شروع شده ، اما آرزوهای بزرگی برای سرزمین زیبای گلباف دارد؛
ما قصد داریم دست در دست هم، به یاری شهرمان بشتابیم و ایمان داریم که همت های بلندمان، در کنار همکاری و یاریگری و در سایه توکل به خدای مهربان، ان شا الله به سر منزل مقصود خواهد رسید.
گلباف زیبا، سزاوار روزهای بهتری است؛ روزهای بهتری که در سایه قدم ها و تلاشهای تک تک ما می تواند فرا برسد. از این که در این مسیر همراه هم هستیم، خوشحالیم.

کانال تلگرام پویش گلباف من

کانال تلگرام

عضویت در کانال

آب و هوای گلباف

آب و هوای گلباف

حامیان پویش گلباف من

حامیان

آثار شایسته تقدیر

دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۵۱ ب.ظ

همانطور که می دانید مسابقه  "پویش گلباف من" در سه بخش جمله، ایده و عکس برگزار شد. پس از داوری این مسابقه، هیئت داوری در بخش های جمله و عکس، علاوه بر انتخاب آثار اول تا سوم، چند اثر دیگر را نیز، شایسته تقدیر اعلام نموده است. عکس و جملات شایسته تقدیر در ادامه بارگزاری شده اند. 

 




عکاس: خانم هلیا رفسنجانی؛ آینده سازان گلباف




عکاس: علیرضا میراسماعیلی؛ سرو 900 ساله




آقایان ابراهیمی پور و جعفری نیز به جهت عکس های زیبایی که برای ما ارسال نموده اند از نظر هیئت داوری شایسته تقدیر اعلام شدند.



گردشگران در کشیت







           قلعه تاریخی روستای کشیت


آبشار زیبای کشیت 



نخلستان های کشیت


عکاس: آقای امید ابراهیمی پور










دهنه نسکی




دامنه کوه های گلباف







تیرکان 







   زمستان گلباف


عکاس: آقای مهدی جعفری   





جملات شایسته تقدیر











موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۵
پویش گلباف من

نظرات  (۱)

۰۵ مهر ۹۵ ، ۱۵:۵۵ ساعت زنانه
سلام دست مریزاد عکسهای قشنگی بود .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی