گلباف من

«گلباف من»، یک پویش مردمی است که از قدم های کوچک شروع شده ، اما آرزوهای بزرگی برای سرزمین زیبای گلباف دارد؛
ما قصد داریم دست در دست هم، به یاری شهرمان بشتابیم و ایمان داریم که همت های بلندمان، در کنار همکاری و یاریگری و در سایه توکل به خدای مهربان، ان شا الله به سر منزل مقصود خواهد رسید.
گلباف زیبا، سزاوار روزهای بهتری است؛ روزهای بهتری که در سایه قدم ها و تلاشهای تک تک ما می تواند فرا برسد. از این که در این مسیر همراه هم هستیم، خوشحالیم.

کانال تلگرام پویش گلباف من

کانال تلگرام

عضویت در کانال

آب و هوای گلباف

آب و هوای گلباف

حامیان پویش گلباف من

حامیان

نتایج اولیه مسابقه ایده

شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۶ ق.ظ

همانطور که پیش تر نیز به استحضار همشهریان عزیز رسانده شد، به منظور انتخاب منصفانه تر و دقیق تر ایده های برتر، هیئت داوری تصمیم گرفت که از بین ایده های ارسالی به «پویش گلباف من»، 16 ایده به مرحله بعدی راه پیدا کنند.
افراد برگزیده، فرصت دارند ایده های خود را بپرورانند و طی رویدادی ویژه که در تاریخ 26 آذر به صورت حضوری ارائه نمایند. در پایان این مرحله، 3 ایده به عنوان ایده های برتر توسط هیئت داوران معرفی خواهد.
لازم به ذکر است که این 16 ایده با توجه به شاخص هایی همچون تازگی، نوآورانه و عملیاتی بودن، پاسخ به نیازهای منطقه و توجه به شرایط و نیازهای محلی انتخاب شده اند.

«پویش گلباف من» ضمن سپاس از همه عزیزان شرکت کننده در مسابقه ایده، اسامی 16 نفر راه یافته به مرحله دوم را به شرح زیر(به ترتیب حروف الفبا) اعلام می نماید:

🌸اعظم احمدی ابراهیمی
🌸سمیه السادات افتخاری
🌸رضا بهزادی گوکی
🌸فائزه تبری گوکی
🌸سیدعبدالحسین حسینی
🌸معظمه خدایی
🌸 محمدرضا رحیمی
🌸وحدت طاهری گوکی
🌸رحمان عاقلی
🌸فاطمه عسکری
🌸فاطمه قاسمی گوکی
🌸حسن کشاورزی
🌸زهرا نصیری گوکی
🌸سید معراج وصفی نژاد
🌸فهیمه السادات میرتاج الدینی
🌸سید محمد هنری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی