گلباف من

«گلباف من»، یک پویش مردمی است که از قدم های کوچک شروع شده ، اما آرزوهای بزرگی برای سرزمین زیبای گلباف دارد؛
ما قصد داریم دست در دست هم، به یاری شهرمان بشتابیم و ایمان داریم که همت های بلندمان، در کنار همکاری و یاریگری و در سایه توکل به خدای مهربان، ان شا الله به سر منزل مقصود خواهد رسید.
گلباف زیبا، سزاوار روزهای بهتری است؛ روزهای بهتری که در سایه قدم ها و تلاشهای تک تک ما می تواند فرا برسد. از این که در این مسیر همراه هم هستیم، خوشحالیم.

کانال تلگرام پویش گلباف من

کانال تلگرام

عضویت در کانال

آب و هوای گلباف

آب و هوای گلباف

حامیان پویش گلباف من

حامیان

گزارش تصویری جشن 17 ربیع الاول

سه شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۲۳ ق.ظ

آقای حسین زاده، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت و رئیس ستاد معین اقتصاد مقاومتی گلباف، به معرفی کانون های کار و زندگی، خانه توسعه گلباف و مراکز توسعه پرداختند و همچنین از نمونه محصولاتی که توسط  کانون ها تولید شده اند، رونمایی کردند.  

آقای دکتر روح الله حمیدی مطلق از دانشگاه صنعتی شریف، اشاره نمودند که علم و فناوری وقتی ارزشمند است که برای خدمت به مردم و حل مسائل جامعه  به کار گرفته شود.

خانم زهرا نعمتی از اوایل مراسم جشنواره اقتصاد مقاومتی گلباف، در سالن حضور پیدا کردند و در کنار همشهریان خود، مراسم را دنبال نمودند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۳۰
پویش گلباف من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی