گلباف من

«گلباف من»، یک پویش مردمی است که از قدم های کوچک شروع شده ، اما آرزوهای بزرگی برای سرزمین زیبای گلباف دارد؛
ما قصد داریم دست در دست هم، به یاری شهرمان بشتابیم و ایمان داریم که همت های بلندمان، در کنار همکاری و یاریگری و در سایه توکل به خدای مهربان، ان شا الله به سر منزل مقصود خواهد رسید.
گلباف زیبا، سزاوار روزهای بهتری است؛ روزهای بهتری که در سایه قدم ها و تلاشهای تک تک ما می تواند فرا برسد. از این که در این مسیر همراه هم هستیم، خوشحالیم.

کانال تلگرام پویش گلباف من

کانال تلگرام

عضویت در کانال

آب و هوای گلباف

آب و هوای گلباف

حامیان پویش گلباف من

حامیان



امید نجمایی جوانی 27 ساله  که به قول خودش تک و تنها و فقط با یک استخر کوچک کار خود را شروع کرده است اما با تلاش و پشتکار و البته برکتی که خداوند در تلاشش قرار داده، توانسته کار خود را گسترش دهد؛ تا جایی که هم اکنون از یک استخر کوچک به یک مجموعه بزرگ  پرورش ماهی های متنوع  از جمله خاویار رسیده است و حتی در استان های دیگر نیز در این زمینه اشتغال زایی نموده است.

امید نجمایی گر چه سن پایینی دارد اما چنان صحبت می کند که گویی پشت هر کدام از حرف هایش کوهی از تجربه وجود دارد.

امید که از اهالی کرمان است بعد از اتمام تحصیلات در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد شیلات در دانشگاه تهران به این نتیجه می رسد که برای کار کردن نباید به تحصیلات دانشگاهی خود (گرچه از بهترین دانشگاه ایران هم باشد) بسنده کند. به شهرکرد رفته و دو سال مهارت های مربوط به کار مورد علاقه اش(پرورش ماهی ) را فرا گرفته است.

پس از آن این کارآفرین جوان برای عملیاتی کردن ایده هایش به دنبال مکانی مناسب می گردد تا بتواند کارش را به صورت عملیاتی شروع کند. با توصیه دوستان و جست و جوهایی که می کند به گلباف می آید و کار خود را آغاز می کند.

امید همچنین به هم سن و سالهای خود هم توصیه هایی را دارد. او  اعتقاد دارد  که هر کاری در ابتدا سختی دارد که باید این سختی ها را با تلاش و صبر پشت سر گذاشت ؛باید  از کم شروع کرد و پله پله کار را گسترش داد.

امید نجمایی می گوید باید از فرصت ها و منابعی که در اختیار داریم استفاده کنیم. در گلباف نعمتهای خدادادی زیادی از جمله آب فراوان زمین و هوای بسیار مطبوعی وجود دارد  که شرایط را هم برای کار کردن مهیا کرده و هم برای زندگی...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۶
پویش گلباف من

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی